تنهاتر...

خرید بک لینک

احساس تنهایی میکنم...وسط آدمایی گیر افتادم که من رو نمیفهمن... که اصلا تلاشی برای درک نمیکنن... سخته...سخت

دلم آشنا میخواد.. دلم کسی رو میخواد که منو بفهمه..

پ.ن:امتحان هامو اصلا خوب ندادم

باید جدی و خوب درس بخونم

به قول حاجی ... این ره به ترکستان است...

راه روشن شد...

ما را در سایت راه روشن شد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: شنبه 2 بهمن 1395 ساعت: 5:06

صفحه بندی